Smart Personality Sales

3 Valori Esențiale

pentru care aceste seminarii sunt diferite de multe alte cursuri cu și despre vânzări:

Cunoașterea psihologiei, a mentalității de performer și a atitudinii adecvate

 

Cursul se concentrează pe psihologia vânzatorului și a cumpărătorului, pe importanţa poziționării în vânzare, a mentalității și a atitudinii față de clienți, parteneri, muncă, firmă, disciplină, leader.

Vânzare etică, prin cunoașterea limbajului, a comportamentelor și motivațiilor de cumpărare

 

Pentru performanță, valoarea și constanță în vânzări este esențială comunicarea eficientă și personalizată pentru fiecare tipar de limbaj și comportament al clienților. Influențarea etică este cea bazată pe nevoi și motivații de cumpărare, nu pe tehnici de manipulare.

Seminar experiențial, cu exerciții, scenarii si studii de caz reale

 

Înveți vânzarea la nivel de artă, prin metode inteligente preluate din analiză tranzacționala, NLP și tehnici avansate de sugestionare conform profilului lingvistic și comportamental.

Creșterea performanțelor prin cele mai bune practici și discuții de coaching

Participă la workshopul SMART PERSONALITY SALES:

1

Persoanelor care negociază,

vând, comunică

pentru a influența decizii

2

Managerilor de vânzări,

coordonatorilor de echipe,

antreprenorilor

La finalul seminarului, participanții vor ști:

Care este mentalitatea de performer în vânzări

Care este atitudinea potrivită versus tipologia de client

Etapele într-o vânzare, B2B sau B2C

Cum să câștige încrederii clientului

Cum să se poziționeze față de client și să stabilească o relație win-win

Să planifice discuția și să identifice nevoile profunde ale clientului

Să stimuleze clientul să-și descopere noi nevoi

Sa identifice noi oportunități de vânzare în companiile clienților cu care lucrează

Arta de a pune întrebări pentru a aduce clarificări, a afla motivațiile clientului, a beneficiarului și a implicației achiziției sau amânării acesteia

Să folosească beneficiile în promovarea serviciilor, produselor

Care sunt motivațiile emoționale de cumpărare și cum se iau deciziile de cumpărare

Să negocieze prețul și condițiile comerciale

Să își îmbunătățească modalitățele de abordare a obiecțiilor

Cele mai importante tehnici de persuasiune și influențare

Cele mai bune practici de închidere a vânzărilor

Principiile influențării în vânzare.

Ce au de câștigat cei ce participă:

Creșterea vânzărilor prin creșterea nivelului de motivație a echipei

Creșterea fidelizării clienților și a profitabilității firmei

Scăderea costurilor de achiziție noi clienți

Modele de discuții În coachingul individual

Formule foarte simple și practice, de a avea rezultate, însoțind participanții în evoluția, responsabilizarea și automotivarea lor.

Acest workshop poate fi personalizat în funcție de timpul alocat, nevoia participanților și scopul său.

Te-ar ajuta să găsești soluții pentru MOTIVAREA, EFICIENTIZAREA, CREȘTEREA ANGAJAMENTULUI, IMPLICAREA, PERFORMANȚA, ÎNCREDEREA.echipei tale?

Site găzduit și dezvoltat de ServHost.ro