Manager Performance & Impact

Într-o eră în care autoritatea, controlul și impunerea nu mai dau rezultate durabile, modelul de management bazat pe calitățile și punctele forte ale managerului cât și pe cele ale membrilor echipei, este noua cale către performanță.

Management Performance este un workshop condensat în care înveți și experimentezi cum să ai rezultate mai bune, să fii mai eficient, să delegi și să-ți motivezi echipa.

Întrebări la care îți vei răspunde după workshop:

Care este stilul tău de comunicare și management?

Cum  motivezi oamenii astfel încât să fie implicați și responsabili de rezultat?

Cum coordonezi o echipă, cum planifici eficient?

Știi ce așteptări au oamenii de la tine?

Echipa ta își cunoaște prioritățile și care este valoarea adusă echipei de fiecare membru, prin munca sa?

Care sunt etapele formării unei echipe performante ?

Cum implic, responsabilizez și creez angajament în echipă?

Cum setez standardul de performanță?

Care sunt modelele de conversație care  implică și duc la îmbunătățirea productivității?

Cum să cultiv încrederea printre membrii echipei și să mediez conflictele apărute?

Cum generez mentalitatea de excelență în servicii și cea a acțiunilor urmate de rezultate?

Îmbunătățim performanța managerilor în trei domenii cheie:

Abilități interpersonale

 

Dezvoltarea competențelor membrilor echipei și a echipei prin coaching

Delegarea, gestionarea priorităților și asumarea responsabilității

Colaborarea, motivația personală și de grup

Integrarea diferențelor, gestionarea conflictelor și exercitarea autorității

Oferirea de feedback și recunoașterea meritelor

Competențe pe sarcini

 

Setarea și abilitatea de a transforma obiectivele companiei în obiective individuale

Performanță prin leadership, setarea unor standarde de calitate

Planificarea și organizarea

Abilități personale

 

Generarea unui mediu de lucru pozitiv și motivant

Angajamentul în organizație

Managementul timpului și stressului

Teme care plac foarte mult managerilor participanți:

Self management

 

Folosirea calităților  pentru a conduce  eficient  oamenii, în stilul tău care este cel mai potrivit.

Identificarea punctelor forte și oportunităților de dezvoltare personală

Barierele care scad eficacitatea personală și a echipei

Team management

 

Cele 12 elemente care crează angajament

Motivarea echipei, lansarea provocărilor, orientarea spre soluții.

Relațiile de lucru neproductive: management ierarhic, delegare inversă, învinovățire.

Clarificarea  rolurilor  fiecărui membru în echipă

Abordarea în stil facilitare care duce la o mai mare eficacitate versus control și inhibare

Managerii apreciază, conștientizează și aplică ulterior în business tehnicile și informațiile învățate, pentru că folosim:

Scenarii anonime, care oglindesc situații și comportamente

Discuții de grup pe marginea deciziilor luate și a impactului acestora

Ghiduri de discuție și chestionare pentru determinarea eficacității în echipă

Simulări de business și de supraviețuire

Teste psihometrice care relevă stilul de gândire și de comportament

Exerciții practice pentru înţelegerea profundă a funcţionării echipelor

Leadership & Coaching Workshop & Assesment.

Participă la workshopul  Management Performance:

 

Manageri, project manageri, supervisori, coordonatori de departamente.

Cei care își doresc strategii și principii care funcționează, activități care implică fiecare membru al echipei și cresc performanța echipei în întregime.

Vrei să îmbunătățești eficiența  managementului în compania ta?

Pentru orice detaliu sau întrebare, necesare în luarea deciziei, îți stăm la dispoziție!

 

Sună-ne sau lasă-ne datele de contact și te sunăm noi în maxim o zi!

Site găzduit și dezvoltat de ServHost.ro