Diagnoză climat și cultură organizațională

Cultura unei organizatii este cea mai importanta sarcina a unui conducator de organizatie.

Diferențiatorul pentru organizaţiile de top este cultura acestora — normele şi aşteptările care încurajează comportamentele orientate către performanţă, nu către siguranţă şi mediocritate.

Ajutăm organizaţiile să măsoare şi să transforme cultura lor dintr-una predominant Agresiv-Defensivă sau Pasiv-Defensivă către norme Constructive şi să îşi îmbunătăţească performanţa prin acest proces de schimbare.

Dezvoltarea organizaţională s-a referit mereu la măsurarea şi identificarea factorilor care încurajează sau împiedică performanţa.

Nu este suficient să înţelegi ce iţi propui la nivelul afacerii, trebuie să înţelegi ce fel de organizaţie îţi trebuie ca să poţi pune acele planuri în practică.

Pentru a rămâne competitive, organizaţiile au nevoie de o viziune spre care să se îndrepte. Dar viziunea în sine nu este suficientă. Cultura de organizaţie trebuie să se alinieze cu această viziune. Cultura este trunchiul care ţine totul legat.

Diagnoza pentru climatul și cultura organizaţiilor este concepută să:

Măsoare cultura, climatul şi eficacitatea organizaţională

Identifice pârghiile de schimbare

Găsească barierele în faţa adaptării, implicării membrilor şi eficacităţii organizaţionale

Dezvolte strategii pentru construirea unor culturi de înaltă performanţă

Monitorizeze schimbarea şi îmbunătăţirea în timp

Studiul de cultură organizaţională  

 

descrie comportamente şi stiluri personale care pot fi aşteptate sau cerute în mod explicit de la membrii unei organizaţii.

Studiul de eficacitate organizaţională OEI

prezintă toţi factorii şi toate condiţiile interne relevante care influenţează eficacitatea, deci succesul unei companii – în mod pozitiv sau negativ.

Care sunt situațiile când ai nevoie de schimbare:

Simțiți nevoia unei schimbări de strategie în felul în care vă conduceți angajații

Aveți o echipă nouă de management și vreți să o aliniați la strategia de afaceri

Începeți un demers de revigorare sau consolidare a brandului companiei

Organizația este într-un proces de fuziune, cumpărare, achiziție, schimbare de proprietari

Organziația a crescut și aveți nevoie de sisteme și metode noi de conducere

Există nevoia de a crește motivația și retenția persoanelor cheie din organizație

Doriți consolidarea valorii organizaţiei pe termen lung în vederea unei fuziuni sau achiziţii

Obțineți rezultate destul de bune, dar eforturile pe care el depuneți vă par nejustificat de mari

Doriți o sursă de avantaj competitiv sustenabilă pe termen lung pentru organizația dumneavoastră

Doriți să creați o cultură de organizație flexibilă și performantă pe care să o puteți transmite în toată organizația.

Viziunea este numai o dorinţă – realizarea sa, transformarea într-o realitate profitabilă, va depinde de eficacitatea organizaţiei, de cultura sa, de echipe şi de fiecare membru al organizaţiei.

Viziunea este numai o dorinţă – realizarea sa, transformarea într-o realitate profitabilă, va depinde de eficacitatea organizaţiei, de cultura sa, de echipe şi de fiecare membru al organizaţiei.

Te afli într-una din situațiile de mai sus și vrei ca organizația ta să aibă un nou start sau cel mai de preț avantaj față de competitorii tăi?

Vrei să construiești, pe o temelie solidă, alături de profesioniști, noua arhitectură a performanței organizației tale și a satisfacției tale ca inițiator al acesteia?

 

Pentru orice detaliu sau întrebare necesare în luarea deciziei, îți stăm la dispoziție!

Site găzduit și dezvoltat de ServHost.ro