Pașii recomandării consultative în relaționarea cu pacienții

Relația autentică dintre farmacist si pacient contribuie determinant în loialitatea pacientilor si decizia lor de cumparare. 

Farmacistul își câștigă încrederea și respecul nu prin purtarea halatului. Ci prin ascultarea nevoilor, prin adaptarea limbajului și mai ales printr-o comunicare autentica si empatia manifestată față de pacientul lui.

Farmaciștilor și asistenților le lipsesc sau nu stăpânesc la un nivel satisfăcător aceste abilități?

Schimbări în comportamentul participanților

Farmaciștii și asistenții de farmacie vor:

Depăși barierele comunicării, asculta activ, pune întrebări eficiente;

Folosi cuvinte care “vând”, îşi vor exprima ideile în mod asertiv, cu încredere şi precizie;

Empatiza pentru a stabili relaţii de încredere şi a comunica eficient;

Comunica relevant si cu impact, adaptat tipologiei pacientului

Empatiza si intelege limbajul şi gesturile celorlalţi în timp ce comunică;

Elimina limbajul farmaceutic specializat şi frustrarea datorată neintelegerii acestuia.

Ce vom învăța?

Ce așteptări are pacientul de la vizita în farmacie?

Cum facem vizita în farmacie o experiența de cumpărare fericită?

Pașii vizitei pacientului în farmacie:

Întâmpinarea pacientului

Identificarea nevoii și găsirea oportunităților de recomandare

Ascultarea activă. Întrebări închise, deschise, rezumative

Recomandarea acceptată și percepută ca valoroasă

Motivații de cumparare

Comunicarea prin beneficii, avantaje și caracteristici

Obiecțiile pacienților și tratarea lor

Finalizarea recomandării

Fidelizarea pacienților și loializarea lor.

Valoarea adăugată pe care o aduc eu, ca specialist în domeniul farmaceutic

Exemple și studii de caz din piața farmaceutică românească

Bune practici utilizate atât în lanțurile de farmacii și în farmacii independente, cu rezultate confirmate.

Conștientizarea potențialului  de recomandare prin comunicarea eficientă cu pacienții și a loialității lor îndelungate.

 Farmaciștii și asistenții apreciaza:

Trainer cu experiența îndelungată în domeniul farmaceutic

Exemplele concrete, din farmacii, pe arii terapeutice și nevoile pacienților

Exemple reale din farmacii, cu AȘA DA – AȘA NU  

Cursul poate fi personalizat în funcție de timpul alocat, nevoia participanților și scopul său.

Putem găsi soluții, împreună.

 Sună-ne sau lasă-ne datele de contact și te sunăm noi în maxim o zi!

Site găzduit și dezvoltat de ServHost.ro