Pașii recomandării consultative în relaționarea cu pacienții
Relația autentică dintre farmacist si pacient contribuie determinant în loialitatea pacientilor si decizia lor de cumparare.
Farmacistul își câștigă încrederea și respecul nu prin purtarea halatului. Ci prin ascultarea nevoilor, prin adaptarea limbajului și mai ales printr-o comunicare autentica si empatia manifestată față de pacientul lui.
Farmaciștilor și asistenților le lipsesc sau nu stăpânesc la un nivel satisfăcător aceste abilități?
Valoarea adăugată pe care o aduc eu, ca specialist în domeniul farmaceutic
Exemple și studii de caz din piața farmaceutică românească
Bune practici utilizate atât în lanțurile de farmacii și în farmacii independente, cu rezultate confirmate.
Conștientizarea potențialului de recomandare prin comunicarea eficientă cu pacienții și a loialității lor îndelungate.
Farmaciștii și asistenții apreciaza:
Trainer cu experiența îndelungată în domeniul farmaceutic
Exemplele concrete, din farmacii, pe arii terapeutice și nevoile pacienților
Exemple reale din farmacii, cu AȘA DA – AȘA NU
Cursul poate fi personalizat în funcție de timpul alocat, nevoia participanților și scopul său.
Putem găsi soluții, împreună.