Managementul și eficientizarea categoriilor farmaceutice
Managementul categoriilor este o modalitate sigură de a crește vânzările, în mod durabil, te ajută în mod semnificativ să-ți atingi obiectivele și te diferențiază de concurență.
Valoarea adăugată pe care o aduc eu, ca specialist în domeniul farmaceutic
Înveți prin exemple și studii de caz reale, explicate, din piața farmaceutică romanească
Afli nu doar concepte teoretice, ci principii de management utilizate atât în lanțurile de farmacii și în farmacii independente, cu rezultate confirmate
Conștientizarea potențialului prin evidențierea profitabilității pe categorie, a cumpărăturilor asociate și de impuls.
Simulare în sală Markant Pharma Game
Analiză profitabilitate produse și implementarea mercantizării cu produse și materiale promo.
Exemple AȘA DA – AȘA NU
Pașii de urmat în implementare – fișa de lucru după workshop
Cursul poate fi personalizat în funcție de timpul alocat, nevoia participanților și scopul său.
V-ar ajuta să adaptăm acest program nevoilor specifice din compania dumneavoastră?
Putem găsi soluții, împreună.
Beneficii Worhshop
Cu valoare practică: punem accentul pe însușirea imediată a abilităților practice.
Ușor de înțeles: o metodologie simplă, practică, ce are la bază experiența personală și profesională din farmacii