Trade Marketing, Merchandising & Category Management
Simpla utilizare a unor tehnice de vânzări nu mai este de ajuns.
Magazinele, restaurantele, nu sunt extraordinare din pură întâmplare. Aspecte foarte importante ce le face să fie extraordinare și profitabile:
Experiența de cumpărare plăcută și memorabilă
Buna organizare și ușurința de a găsi produsele de interes
Mediul de cumpărare captivant și interesant
În urma acestui workshop, participanții vor învăța:
Importanța creșterii vizibilității produselor;
Principii de așezare produse și materiale promoționale astfel încât să faciliteze cumpărarea;
Segmentarea spatiului de vanzare, planogramare, mercantizare, propunere portofolii adecvate fiecărei locații.
Facilitarea orientării clienților și crearea de vitrine de impact și a zonelor de cumpărare de impuls;
Care sunt factorii care influențează dorința de cumpărare
Categorii tractor și poziția dominantă a unor produse.
Merchandising la nivel de raft și produs
Analiza categoriilor de produse profitabile versus spațiul de expunere.
Ce determină rentabilitatea afacerii?
Break Even Point
Regula Pareto 80/20
Vrei ca echipa ta să aibă parte de o experiență din care va aduce know how în implementarea principiilor de merchandising, trade marketing și category management în organizația ta?
Îți este mai ușor să implementăm chiar noi aceste principia, adaptate specificului industriei tale?
Pentru orice detaliu sau întrebare necesare în luarea deciziei, îți stăm la dispoziție!