Trade Marketing, Merchandising & Category Management

Simpla utilizare a unor tehnice de vânzări nu mai este de ajuns.

Magazinele, restaurantele, nu sunt extraordinare din pură întâmplare. Aspecte foarte importante ce le face să fie extraordinare și profitabile:

Experiența de cumpărare plăcută și memorabilă

Buna organizare și ușurința de a găsi produsele de interes

Mediul de cumpărare captivant și interesant

În urma acestui workshop, participanții vor învăța:

Importanța creșterii vizibilității produselor;

Principii de așezare produse și materiale promoționale astfel încât să faciliteze cumpărarea;

Segmentarea spatiului de vanzare, planogramare, mercantizare, propunere portofolii adecvate fiecărei locații.

Facilitarea orientării clienților și crearea de vitrine de impact și a zonelor de cumpărare de impuls;

Care sunt factorii care influențează dorința de cumpărare

Categorii tractor și poziția dominantă a unor produse.

Merchandising la nivel de raft și produs

Analiza categoriilor de produse profitabile versus spațiul de expunere.

Ce determină rentabilitatea afacerii?

Break Even Point

Regula Pareto 80/20

Vrei ca echipa ta să aibă parte de o experiență din care va aduce know how în implementarea principiilor de merchandising, trade marketing și category management în organizația ta?

Îți este mai ușor să implementăm chiar noi aceste principia, adaptate specificului industriei tale?

Pentru orice detaliu sau întrebare necesare în luarea deciziei, îți stăm la dispoziție!

Site găzduit și dezvoltat de ServHost.ro