Dezvoltarea farmaciei prin tehnici de promovare si mercantizare

Simptome

Simpla utilizare a unor tehnici de vânzări nu mai este de ajuns.

Promovarea unor prețuri scăzute pe produse ce determină percepția de preț, nu este o soluție pe termen lung.

Recomandarea agresivă este cel mai mare inamic al loialității pacienților.

Anamneză

Merchandisingul este “vânzătorul nevăzut”, care are rolul de a aduce satisfacție pacientului, răsplătită de acesta prin loialitate, creând astfel companiei un avantaj competitiv şi profitabilitate în fața competitorilor săi.

Medicație recomandată

Înțelegerea și punerea în practică a modalităților prin care farmaciile pot crea o experiență satisfăcătoare pacienților și crește profitabilitatea OTC-urilor, suplimentelor nutritive și dermatocosmeticelor expuse.

Despre ce vom vorbi, ce vom aplica:

Importanța creșterii vizibilității produselor în spațiul farmaciei;

Principii așezare produse și materiale promo, astfel încât să faciliteze recomandarea;

Facilitarea orientării pacienților, crearea vitrinelor de impact

Profit din zone de cumpărare de impuls și impact prin produse de sezon.

Cum influențezi dorința de cumpărare a pacienților

Studiu caz planogramă reală – înțelegerea expunerii macro (categorii) și micro (produse)

Ce trebuie să vadă pacientul? Categorii tractor și poziția dominantă.

Merchandising la nivel de raft și produs

Recomandare asociată indusă prin expunere.

Valoarea adăugată pe care o aduc eu, ca specialist în domeniul farmaceutic:

Exemple și studii de caz reale, explicate, din piața farmaceutică romanească

Nu doar concepte teoretice, ci principii de mercantizare benefice pentru afacere, ușor de pus în practică imediat

Conștientizarea potențialului prin evidențierea profitabilității pe categorie, a cumpărăturilor asociate și de impuls.

Simulare pe 3 tipuri de farmacii Markant Pharma Game :

Implicare maximă a cursanților și contribuție prin joc de tip Monopoly Game

Analiză profitabilitate produse

Implementarea mercantizării cu produse și materiale promo pentru a produce profit

Lucru în echipe mici pentru facilitarea schimbării perspectivei

Exemple AȘA DA – AȘA NU.

Pașii de urmat în implementare – fișa de lucru după workshop.

Beneficiile acestui program:

Cu valoare practică: punem accentul pe însușirea imediată a abilităților practice

Ușor de înțeles: o metodologie simplă, practică, ce are la bază experiența personală și profesională din farmacii.

V-ar ajuta să adaptăm acest program nevoilor specifice din compania dumneavoastră?

 Sunteți interesați să aflați informații suplimentare sau să programați acest curs?

Putem găsi soluții, împreună.

Alte cursuri ideale a fi utilizate în completarea acestui curs sunt:

 

Modalități de tratare a obiecțiilor pacienților.

Managementul și eficientizarea categoriilor farmaceutice

Dezvoltarea farmaciei prin tehnici de promovare și mercantizare.

Planificarea performanței: înțelegerea businessului și a factorilor ce-l influențează

Asertiv, nu agresiv

Radiografia performanței: Coordonare și abilități de management

Evoluție echipă fără costuri: abilități de coaching pentru echipă

 Sună-ne sau lasa-ne datele de contact și te sunăm noi în maxim o zi!

Site găzduit și dezvoltat de ServHost.ro