Dezvoltarea farmaciei prin tehnici de promovare si mercantizare
Simptome
Simpla utilizare a unor tehnici de vânzări nu mai este de ajuns.
Promovarea unor prețuri scăzute pe produse ce determină percepția de preț, nu este o soluție pe termen lung.
Recomandarea agresivă este cel mai mare inamic al loialității pacienților.
Anamneză
Merchandisingul este “vânzătorul nevăzut”, care are rolul de a aduce satisfacție pacientului, răsplătită de acesta prin loialitate, creând astfel companiei un avantaj competitiv şi profitabilitate în fața competitorilor săi.
Medicație recomandată
Înțelegerea și punerea în practică a modalităților prin care farmaciile pot crea o experiență satisfăcătoare pacienților și crește profitabilitatea OTC-urilor, suplimentelor nutritive și dermatocosmeticelor expuse.
Beneficiile acestui program:
Cu valoare practică: punem accentul pe însușirea imediată a abilităților practice
Ușor de înțeles: o metodologie simplă, practică, ce are la bază experiența personală și profesională din farmacii.
V-ar ajuta să adaptăm acest program nevoilor specifice din compania dumneavoastră?
Sunteți interesați să aflați informații suplimentare sau să programați acest curs?
Putem găsi soluții, împreună.