Comunicare persuasivă și prin beneficii

Mediul de cumpărare din farmacii si așteptările pacienților în privința  comunicarii cu farmaciștii s-a schimbat radical în ultimii ani.

Farmaciile nu sunt extraordinare din pură întâmplare.  Aspecte foarte importante ce le face să fie extraordinare și profitabile:

Experiența de cumpărare plăcută și memorabilă

Dezvoltarea unei relații îndelungate și profitabile cu pacienții.

Diferențierea farmaciei prin calitatea comunicarii si a serviciilor acordate.

La sfârşitul cursului participanţii vor:

Afla motivațiile profunde de cumpărare ale pacienților;

Cunoaște tehnici de recomandare și comunicare cu pacienții;

Folosi în recomandare beneficii și avantaje;

Folosi persuasiunea pretabilă în recomandarea către pacienți;

Comunica pe înțelesul pacienților, elimina limbajul specializat şi frustrarea datorată acestuia;

Conștientiza importanța utilizării limbajului pozitiv;

Evita cele cinci afirmații interzise în comunicarea cu pacienții;

Farmaciștii și asistenții de farmacie vor învăța prin:

Exemple și studii de caz reale din piața farmaceutică românească

Bune practici utilizate atât în lanțurile de farmacii și în farmacii independente, cu rezultate confirmate.

Comunicarea eficientă si generarea fidelitatii pacientilor.

Folosi cuvinte care “vând”, îşi vor exprima ideile cu încredere;

Adapta comunicarea conform personalitatilor diferite ale pacientilor.

 Farmaciștii și asistenții apreciaza la acest program:

Experiența din domeniul farmaceutic a trainerului.

Exemple concrete din farmacii, pe arii terapeutice și nevoile pacienților

Aspectele relevante, care abordeaza exact durerile si provocarile farmacistilor.

Cursul poate fi personalizat în funcție de timpul alocat, nevoia participanților și scopul său.

V-ar ajuta să adaptăm acest program nevoilor specifice din compania dumneavoastră?

Putem găsi soluții, împreună.

 Sună-ne sau lasa-ne datele de contact și te sunăm noi în maxim o zi!

Site găzduit și dezvoltat de ServHost.ro