Comunicare persuasivă și prin beneficii
Mediul de cumpărare din farmacii si așteptările pacienților în privința comunicarii cu farmaciștii s-a schimbat radical în ultimii ani.
Farmaciile nu sunt extraordinare din pură întâmplare. Aspecte foarte importante ce le face să fie extraordinare și profitabile:
Experiența de cumpărare plăcută și memorabilă
Dezvoltarea unei relații îndelungate și profitabile cu pacienții.
Diferențierea farmaciei prin calitatea comunicarii si a serviciilor acordate.
Farmaciștii și asistenții apreciaza la acest program:
Experiența din domeniul farmaceutic a trainerului.
Exemple concrete din farmacii, pe arii terapeutice și nevoile pacienților
Aspectele relevante, care abordeaza exact durerile si provocarile farmacistilor.
Cursul poate fi personalizat în funcție de timpul alocat, nevoia participanților și scopul său.
V-ar ajuta să adaptăm acest program nevoilor specifice din compania dumneavoastră?
Putem găsi soluții, împreună.